søndag 19. februar 2012

Champagnecupcakes, jordbær og champagne, mmm!


I helgen hadde jeg besøk av ei venninne og ville gjøre litt ekstra stas. Og hva er vel bedre da en champagnecupcakes, jordbær og champagne? Mmmmmm, herlig altså!!! 
Jeg skulle egentlig dyppet jordbærene i sjokolade, men tiden, den tiden... Så neste gang heller ;)



Oppskriften jeg brukte er fra Passion4baking. Men frostingen ble jo absolutt ikke slik som i oppskriften... Aner ikke hva som slo feil, men jeg prøvde MYE altså og det ble bare ikke bra. Det ble bare en rennende smørje.. Så den kommer jeg ikke til å prøve meg på igjen altså.

Men jeg la en klæsj med rosa rennende ett-eller-annet på toppen av cupcaken og plasserte et jordbær strategisk på toppen, så ble det så greit atte! ;)
Min måte å gjøre det på, he he he!!!!

Ble ikke sånn blown away av disse, men de var helt greie, noe over midt på treet. Om jeg kommer til å bruke denne oppskriften igjen veldig mange ganger? Hmmm. Det vet jeg ikke. Men frostingen kommer jeg ikke til å bruke igjen i alle fall.



Uansett hvordan disse ble, så hadde vi en kjempekoselig helg!! Høy champagneføring, jentetur på byen og masse skravling! Bare synd det skjer så sjeldent siden vi bor et stykke fra hverandre :( 
Men vi gleder oss allerede til neste gang, he he he!!!! 

2 kommentarer:

  1. Hei:) velkommen som følger på min blogg.Hyggelig å høre at du liker det du ser der.
    Synes muffinsene dine ble søte jeg.Er da greit at vi gjør vår egen greie av det:)kan bli like fint om det ikke blir som vi hadde tenkt.

    SvarSlett
  2. Klart jeg måtte legge meg som følger når jeg så du hadde gjort det :) Skulle bare mangle! He he he!

    Joa, de ble søte de! Men bare så irriterende når de ikke blir som man forespeiler seg.. Men søte og gode og smakte fint champagne, he he he!!! ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)