søndag 31. mars 2013

Dåpskake til en gutt.


I dag var det hele to venninner av meg som skulle feire dåp!
Og jeg ble spurt om å lage kaken til den ene av dåpsguttene. 
Noe jeg selvfølgelig sa ja til! :D

Hun fant noen bilder på nett og ut i fra de fant jeg inspirasjon til hvordan jeg skulle pynte denne kaken.
Hovedfargen skulle være lyseblå og ha noe hvitt i seg.
Resten var opp til meg.

Første lag: 
Chocolate fudge og ferske bringebær.

Andre lag:
Bringebærsyltetøy.
Pisket fløte tilsatt vaniljekrem.

Tredje lag:
Vaniljekrem
Chocolate fudge med sjokoladebiter

Bunnene er sukkerbunner.
Nok en kake som ble høy, hehe!

Her er kaken dirty icet med lys sjokoladesmørkrem.

All marsipan er hjemmefarget.
Blomstene er også dustet med pudder i fargen Bluebell.

Noe er laget for hånd og noe er laget i silikonformer.
Bokstavene og tallene er i former og frihånd.

Fargene jeg har brukt er Ivory på babyen, White-
og Bluebell på resten av pynten.


Gratulerer med dåpsdagen i dag!!!
<3
Håper dere hadde en kjempeflott dag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)