søndag 9. juni 2013

Hello Kitty til en gutt


"Sønnen min ønsker seg en Hello Kitty kake".
Det var noe jeg ikke har hørt før, hehe!! Så utrolig stilig!!! Jeg kunne jo ikke si nei til noe sånn! :) 

Så da var det bare å rulle opp ermene og oppfylle ønsket til bursdagsgutten :D


Bunnen er saftig sjokoladekake som dere finner HER.
Fyllet er chocolate fudge som dere finner HER. Mmmmmm så godt!!!


Etter først et lite lag med upisket fudge hadde jeg på resten av den piskede fudgen. Den må piskes noen minutter slik at den blir lett og luftig. Så ikke gi opp etter kun ett minutt ;)

Så hadde jeg på hele norske bringebær. mmmm!!


Litt fudge på undersiden av topplokket uten grunn og bare for gøy, så på med lys sjokoladesmørkrem og la den stå kaldt litt. 
Så var det bare å trekke kaken med hjemmelaget MMF.
Oppskriften finner du HER.


Jeg lagde hele oppskriften i hvit. Deretter skilte jeg av små porsjoner som jeg tilsatte de fargene jeg trengte.
Ikke så veldig høyteknologisk :p


Jeg fikk beskjed av moren at han var veldig glad i rosa, lilla og bling så da måtte jeg jo bare kjøre på! :D 
Er ikke hver dag man får en så gøy kakeforespørsel!


Blingbling!! Strøssel som ser ut som små rosa diamanter er jo bare helt perfekt på en sløyfe til en slik kake, juhuuu!!!


Langs kantene la jeg spiselig kuler med lilla på den ene halvdelen og rosa på den andre halvdelen.


SÅNN ser en fornøyd gutt ut på morgenen da han åpnet kaken!!
Så utrolig gøy å få et sånt bilde da! It made my day! :D 
(Bildet er lagt ut etter tilatelse fra moren) 


Håper du fikk en fantastisk flott bursdagsfeiring W! :D 
Og tusen takk for det fantastiske bildet jeg fikk :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)