mandag 8. desember 2014

Kake til et familieselskap


For litt siden fortalte jeg om en kamerat som ønsket seg kake til to av bursdagsfeiringene sine og her er bilder av kake som han serverte i familieselskapet.
Sjokoladekake i 15 cm form og den ble over 20 cm høy, hehe!!
Fyllet inni er KvikkLunsj-krem :) Den er helt hinsides god!!! Kunne spist den alene, rett og slett :D

Oppskrift KvikkLunsj-krem:
200 gram Philadelphia
160 gr melis
2 dl kremfløte
3 singlepakker Kvikklunsj

* Pisk sammen osten og melisen til en jevn blanding uten klumper.
* Pisk opp fløten og vend den forsiktig inn i osteblandingen.
* Knus sjokoladen og vend den inn i blandingen og bland godt.
* Jeg hadde også en liten hemmelig ingrediens, men kremen er skikkelig god uten denne også altså :)

Jeg hadde lyst å prøve meg på noe nytt på denne kaken når det kom til pynten og da falt valget på frills.
Aldri prøvd det tidligere og jeg burde kanskje prøvd meg på en lavere kake enn denne :p
Men gjort var gjort og da måtte jeg jo fullføre! :)


På toppen la jeg en rad med sølvperler og lagde to blomster. Følte ikke kaken trengte noe særlig mer. Den skulle jo tross alt ha et snev av det maskuline i seg.

Ha en fin dag! :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)