onsdag 21. mars 2012

Sjokoladekake m/ cupcakes :)


I morgen har ei venninne av meg bursdag, rundt tall og greier! :) Vi kan si 23 + ;) Og det vil familien hennes feire med kake :)

Navnet hennes begynner på "J", derfor bokstaven i midten. 


Oppskriften på sjokoladekaken finner du HER og sjokoladesmørkremen finner du HER og chocolate fudge toppingen finner du HER

Til fyll har jeg brukt sjokoladesmørkrem og vaniljekrem. mmmmm!! Og sjokoladebiter selvfølgelig ;)
En kjempekombinasjon, om jeg får si det selv :p 

På sidene har jeg brukt sjokoladesmørkrem, på topplokket har jeg brukt først et tynt lag sjokoladesmørkrem, så et lag chocolatefudge og det er også chocolatefudge som er topping på cupcakene :) 


Så får vi håpe både bursdagsdamen, eeh bursdagsjenten hihi, liker kaken!
Vi skal på bursdagslunsj i morgen og det gleder jeg meg masse til!!!! :D

1 kommentar:

  1. Hei. Jeg har lyst til å lage en sjokoladekake �� til mormoren min, som blåser alle av banen. Har du noen råd/tips.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)