søndag 18. mars 2012

Vi skal til PARIS!!!!!!








I kveld fikk vi besøk av min mor og min stefar. Plutselig tar de frem en konvolutt som datteren min får lov å åpne, mot at hun leser alt høyt. Helt greit det!

Og i denne konvolutten ligger det lille remsebrevet jeg har tatt bilde av over her!!!!!!!!!
Shitbandit, vi skal til Paris!!!! En by jeg alltid har hatt lyst å reise til!!!
Jeg skrev til og med særoppgave om Paris på skolen, he he he!!!!

Nå er det jo bare å bytte vakter på jobb og google Paris, for jeg vil shoppe, hi hi hi!! Vi har 5 dager der nede så jeg håper jeg finner noen scoop i butikker og ikke minst, så håper jeg å finne noen kakebutikker!!
Åååååh, tenk alle de fortauscafèene vi kan spise kaker og søtt på, weeee!!!!!!!!!!

Jeg har ikke landet enda jeg!! Hi hi hi hi hi!!!! :D :D :D 

Pst, hvis det er noen som enda ikke har skjønt hva vi svarte, så tok vi en reprise av vielsen og vi sa JAAAA!!!! He he he he!!!!

1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)