søndag 9. oktober 2011

Boysenbærmuffins.



I dag har det vært skikkelig rustevær ute, med piskregn og fantekjerringer ute.
Da var det godt å kunne være innendørs og spesielt på kjøkkenet :)

Min yngste prins var ivrig tilskuer mens jeg slang i sammen en muffinsrøre, he he!
Hadde han fått bidratt med noe annet enn klapping og vising på hvor de forskjellige tingene skulle, så hadde det ikke blitt mer røre igjen, hehe!!



Jeg har brukt den vanlige røren min og så har jeg blandet inn noen spiseskjeer med boysenbærsyltetøy i når røren er ferdig. Rør rundt og helt til slutt klæsj en klatt med syltetøy på toppe :)



Ferdig! Mmmm mmm mmMM!!! Både lukter godt i hus nå og varmet godt i magen :)



Ha en forblåst, men koselig søndagskveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)