mandag 12. mai 2014

Hadde et utdrikkingslag på kurs :)


Jeg har hatt den store gleden av å holde et rosekurs for et utdrikkingslag :)
Det var morsomt det!
Det var en kjempebra dag med avslappet stemning, masse latter og morro og fantastiske gullkorn :)


Var ingen som hadde vært noe særlig borti det å lage pynt av marsipan tidligere, så dette var jo kjempespennende for både de og meg :)


Konsentrasjonen var til å ta og føle på hos mange av de, hehe!
Mens andre mente på at bladene de sine hadde visnet, hahahhah!!
Jeg sa at ingen blomster er like og det var nok noen som mente på at det var veldig greit :p


Det stod i alle fall ikke på humøret! :D
For en gjeng!


Syntes alle sammen tok det skikkelig fort! Så nok en grunn for å mistenke at de faktisk har gjort dette tidligere ;) 


Til å være en gjeng som aldri har laget noe pynt eller blomster i marsipan så er jeg kjempeimponert!!
De fleste lagde et par roser hver og jeg vet ikke helt om jeg tror så mye på at dette er første gang ;)

Og til the bride to be; Håper resten av dagen ble utrolig gøy og at dere koste dere massemasse :D 
Lykke til med bryllupet!!!! 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)