mandag 5. mai 2014

Kake til en Ebay-racer




En kamerat av oss hadde bursdag nylig og spurte om jeg kunne komme med en kake. Selvfølgelig kunne jeg det :) Og han lurte også på om jeg kunne lage en kake som de skulle ha i familieselskapet. Ingen problem! Sistnevnte kake legger jeg ut senere.

Det jeg forbinder han her med er spesielt Ebay. Vi er begge to like gale på Ebay så jeg ville få frem det på kaken :)
Derfor lagde jeg denne kaken og den falt veldig godt i smak, både design og smaksmessig :)

Dette er min vanlige sjokoladekake med chocolatefudge inni og friske blåbær og jordbær.



I det vi ankom selskapet så jeg at jeg har byttet om på to av begrepene, men pyttsann. Bursdagsbarnet syntes ikke det gjorde noe og vi hørte ingen av gjestene kommentere det så :p

Kaken ble god og vi hadde en kjempegøy feiring!! :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)