søndag 12. juni 2011

Bursdagsmuffins



Dette er fra i fjor på bursdagen til storejenta.
Siden jeg lagde 95 muffins så ble det ikke mye pynting på de. Holdt meg til melisglasuren jeg ;)

Jeg hadde forskjellig innhold i de og jeg holdt oversikten ved å ha forskjellige farger på de.
De forskjellige var: Vanlige, sjokoladebiter, vaniljekrem og skogsbær. Så litt for alles ganer :)

Tones luxusmuffins:
100 gram romtemperet smør
150 gram sukker
3 stk egg
150 gram mel
1 ts bakepulver
1 ts vaniljesukker
0,5 dl eplejuice

Rør smør og sukker hvitt, Rør inn ett og ett egg, sikt så inn tørrvarene. Tilsett juicen i en tynn stråle.

Fyll formene 3/4 fulle. Stekes midt i ovnen, 175 grader i 20 minutt.

Det var ikke en eneste muffins igjen fra noen av selskapene, så disse ble populære! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)