mandag 1. oktober 2012

Makeup-cupcakes

I helgen feiret snuppa 10 års dagen sin sammen med en venninneflokk.
Og som 10 åringer flest så er interessen stor for sminke. Til min store fortvilelse ;) Hehe he!!
Det var i alle fall makeup som ble tema for pyntingen på cupcakene!

Hun farget ALL marsipanen selv, utenom det lyseblå lokket. Jeg syntes hun er kjempeflink jeg! Og alle fargene ble helt jevnt og flotte og de fikk hvile i pose natten over, for å la fargene bli sterkere i løpet av natten.

Røren jeg har brukt er fra saftig sjokoladekake :) Vi fikk mange komplimenter på at de var saftige og gode, både fra barn og voksen. Så det var jo midt i blinken det : )

Jeg brukte ikke noe topping under marsipanen da snuppa kun villle ha marsipanen. Da ble det som sjefen ville, he he he!! ;)



Til tross for 5 timers modellering av sminkepynten, laging og pynting av 50 cupcakes, så tør jeg påstå det ble en suksess!! :) Er ikke alle som er med på bildet, men dere ser greia i alle fall ;)
Ble noen få igjen og de løp vi bort med til min farmor og onkelfamilie rett over tunet :)

Ha en flott uke alle sammen! I morgen blir det pynting av sjokoladekake på selveste bursdagen til snuppa :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)