søndag 10. februar 2013

Barnedåp til vår niese.


Oppskrift funnet på siden til en god kakekollega av meg, Sweets2share
Der ligger det også en flott trinn for trinn-visning :)
Jeg hadde oppri rosa i stede for rødt slik at det passet bedre inn i fargetemaet.

Her er kaken min ferdig fylt. 

Og her har jeg kledd den og lot den stå en times tid kaldt før jeg trakk den.

Da var marsipanen på og pynten ferdig.
Marsipanen farget jeg, som vanlig, dagen i forveien.

Fikk prøvd ut en del nye former jeg hadde kjøpt spesifikk til denne kaken :)

Jeg dustet over shimmerpudder, men det kom jo selvfølgelig ikke med på bildet :p

Ser kanskje ikke sånn ut, men kaken ble faktisk litt høy. Så det var myyyye mat i denne kaken, gitt!

Dåpsbarnet var kjempeflink i kirken og et lam under hele feiringen i etterkant :) 
Takk for en kjempeflott dag og vi er stolte for å få være fadere for deg!! <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)