søndag 14. april 2013

Babyshower


I dag har jeg vært i babyshower for ei venninne som venter ei jente om ikke så mange ukene til :)
Og da hadde jeg med cupcakes i tillegg til gaven.


Oppskriften på cupcakene er HER.
Og oppskriften på smørkremen er HER.
Mens oppskriften på chocolate fudgen er HER.

Etter de var ferdig stekt og avkjølt hulet jeg de ut med en fiffig liten sak som huler ut ting. Enkelt og greit, hehe!
Normalt har jeg bare brukt en skje, men denne gangen syntes jeg det var greit at alle hadde like mye fyll i, så da brukte jeg denne.


Da jeg lagde sjokoladen så lot jeg den bare avkjøle seg før jeg helte den oppi. Lot den ikke stå slik oppskriften sier for å så så helle oppi hver av de.

Etterpå var det bare å kjøre på med toppingen.
Pynten er hjemmefarget og laget selv i former.


Ha en flott søndag! :D 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)