torsdag 1. august 2013

Shopping i dejlige Danmark :D


At denne familien elsker Danmark er ingen hemmelighet :D For et land!!! :)

6 dager på Dayz Rønbjerg har, nok igjen, vært en kjempeferie. Og vi savner det allerede, hehe!
Ungene snakker allerede om turen til neste år!

Av kaketing var det ikke så mye å shoppe. Vi gadd ikke dra inn i selve Aalborg eller noen av de andre overfylte stedene, utenom Bilka. Bilka <3 Der var vi tre ganger, hahahah!!!


Disse formene kjøpte jeg på Super Brugsen til den nette som av 5 kroner pakka <3 
Så 8 pakker havnet fort i handlekurven min, juhu!!


Denne søte saken fant jeg på Bilka til 15 kr. Det var den eneste de hadde igjen, ellers hadde jeg kjøpt med meg flere. 
Syntes den var riktig så skjønn :)


Disse cuppisene kjøpte jeg på Tiger. Tror klypene kostet 12 kr og gaflene 5 kr stk. 
Noe i den duren i alle fall.


Denne lille lekkerbisken (tatt med mobilkamera) kjøpte jeg også på Tiger til 9 kr.
Den er liten og nett og passer til oppdragene og prosjektene mine :D


Så ble ikke så mange kaketing, men det gjør ikke noe. Har kost oss mye uansett vi :D
Håper alle har hatt en fin uke de også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)