søndag 24. november 2013

En stor jente ble døpt i helgen.


Og med "stor" tenker jeg ikke på vekt. Hun var nemlig 1 år da hun ble døpt :)
Så derfor ønsker ikke foreldrene at dåpspynten hadde kjole, men heller et teppe.


Kaken skulle være inspirert av en annen dåpskake jeg har laget tidligere. Men de ønsket ikke bilde på kaken samt noe mindre pynt.

Kaken er sjokoladekake med:
Fyll 1: Chocolatefudge med friske bringebær.
Fyll 2: Hjemmelaget eggekrem med ekte vanilje.


Håper dåpsdagen ble helt perfekt! :)

2 kommentarer:

  1. Hei, nydelig kake du har laget:) Er den ekstra høy og har du skåret den til eller laget den i egen hjerteform? Har du noen trinn for trinn for hvordan denne er laget?

    SvarSlett
  2. Hei, tusen takk! :)
    Jeg har brukt en hjerteform til denne kaken :)

    Jeg har ikke noe trinn for trinn på denne kaken, dessverre. Var det noen spesielle punkter du lurte på så kan jeg forklare det :)

    Klem, Tone.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)