torsdag 16. oktober 2014

Kake til trippelbursdag


Denne uken feiret vi bursdagen til våre tre arvinger, hurra!!! :)

Jeg visste ikke helt hva slags kake jeg skulle lage, eneste jeg visste var at det ikke kunne være sjokolade eller noe annet med nøtter i.
Vi har noen i familien som er allergiske og jeg syntes det er greit å ta hensyn til sånne ting. I stedenfor at de ikke skal spise noe eller spise noe annet så kan jeg likesågodt lage noe som alle kan ha :)

Så da ble det sukkerbrød med to lag:
1. Sjokoladekrem og skivet jordbær.
2. Jordbærkrem med skivet banan.

Hele kaken er trukket med pisket kremfløte som jeg hadde litt kremost i.
På toppen av kaken hadde jeg sjokoladeganache som jeg også lot renne over kanten.
Rosene på toppen er sprøytet ut med sjokoladekremen.

En enkel, men veldig god kake :) Kaken er laget i en 30 cm form så den var stor! :) Og den ble kjempehøy, hehe!!


I morgen er det fredag og for en gang skyld kan jeg si at det blir BAKEFRI! Og faktisk mene det, hehe!
For i morgen reiser jeg til Ullared nemlig! Juhuuu, gjett om jeg gleder meg :D :D
Håper å finne masse baketing der <3

Ha en flott helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)