tirsdag 15. mai 2012

Konfirmasjonskake


I helgen ble min kjære kusine konfirmert. Jeg er også en av fadderene hennes så jeg syntes det var hør og bør at jeg lagde en kake :) 
Jeg visste at hun skulle få en annen kake i gave som hadde fotball og MC som tema, derfor lagde jeg heller en skikkelig jentekake med sminke og perler, he he!!


All pynten er hjemmefarget marsipan og formet selv.

I og med hun har egge og melkeallergi valgte jeg å lage en banankake. De moste bananene erstatter eggene :) 
Oppskriften på kakebunnene finner dere HER.

Som fyll brukte jeg pisket laktosefri kremfløte (konfirmanten tok tab som gjorde at hun kunne ha den laktosefrie kremen), smørkrem (uten melk), bananskiver og syltetøy.


Gratulerer med vel overstått, kjære kusinen min! Var en ære å få laget kaken til deg og jeg er veldig glad for at den falt i smak :)
Husk det jeg sa til deg i talen min og ikke glem jeg er veldig glad i deg <3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)