torsdag 31. mai 2012

Ny dobbeldecker brownies med sjokoladekrem :)


I kveld har jeg laget bursdagsgave til ei veldig god venninne av meg. Dette var det eneste hun ville ha i bursdagsgave og da kan jeg jo ikke skuffe, he he!! 
Hun har hatt denne kaken tidligere og har, sitat, "hatt drømmer om dobbeldeckeren flere ganger siden". Ha ha ha ha!!! 


Ettersom jeg har laget denne tidligere har jeg linket til oppskriftene. Browniesoppskriften ligger HER og  oppskriften til sjokoladekremen ligger HER


Dette er mektige saker, men fytti så god den er!! :) Denne gangen har jeg bare sjokoladesaus over. Bursdagsbarnet/jenta/kvinnen (stryk det som ikke passer, June hehe) er ikke noe fan av verken karamell eller peanøtter, slik jeg hadde i den andre oppskriften. Så da ble denne ganske enkel, men god :) 

Gratulerer med dagen på forhånd, June!! :D 

2 kommentarer:

  1. Tusen takk til verdens beste Tone:) Jeg er veldig glad i karamellkremen din, men nøddår kan jeg klare meg meeeeeeget fint uten:) Klem fra June:)

    SvarSlett
  2. Er ikke karamellkrem på denne, men hadde karamellsaus på toppen på den du smakte sist :)
    Og da sa du at det var misbruk av sjokoladen ved å bruke andre ting en sjokolade på disse, ha ha ha ha!!!!
    Derfor valgte jeg å kjøre saft i dag :p

    Klem til verdens beste June som alltid er så glad når jeg kommer med kake :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)