torsdag 27. juni 2013

New York cheesebake med bringebær.


I går lagde jeg New York cheesebake med blåbær og ei ansatt i barnehagen lurte på om jeg skulle lage den til sommeravslutningen i dag.
Ja, hvorfor ikke? :D Jeg stiller jo alltid med kake av noe slag uansett så hvorfor ikke denne? :) 
Oppskrift og fremgangsmåte ligger HER fra gårsdagens kake. 

Jeg valgte å bruke bringebær denne gangen og det var også veldig godt :)
For å få det litt mer friskere og syrligere så skal jeg neste gang ha på noen dråper sitron på toppen før steking. Enten det eller la bringebærene som skal være i røren få marinere seg litt i sitron før steking.

Og nok en gang så må jeg bare si at det er IKKE skummelt, tidkrevende eller noe som helst å lage bakt ostekake! Det er så utrolig enkelt at det er latterlig at jeg ikke har prøvd meg tidligere, hehe!
Så hvorfor ikke gjøre et forsøk? 
Legg gjerne igjen en kommentar når du har prøvd :D 

I morgen er det helg, så ha en kjempegod helg!! :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)