søndag 10. juli 2011

En liten sneakpeak til 3+0 dagen min!



Det er ikke lenge til min store 3+0 dag er her og da må jeg jo bake litt kaker og slik! :)
Vi skal ha familiene på grilling på dagen og så blir det partyparty på kvelden uten unger ;)

Siden vi har 1 års bryllupsdag på bursdagen min, så skal jeg bake 1-års bryllupsdags kake, pluss en allergivennlig kake så alle kan kose seg.
Pluss jeg har nå bakt ferdig disse på pinne. De skal jeg pynte og gjøre ferdig kvelden før festen. Så de står i frysen og koser seg ;)

Oppskrifter og bilder av resten kommer etter festen. Dette var bare en liten sneakpeak ;)

1 kommentar:

  1. Hyggelig dere fant turen til min lille blogg da! :)
    Er jo selvfølgelig nysgjerrig på hvordan dere havnet inn her ;)
    Ha en flott kveld! *Tone*

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)