lørdag 2. juli 2011

Hva er ditt neste prosjekt?


Bilde fra Carolines sweet tooth


I dag regner det esler og kameler og er skikkelig innevær. Jeg lurte på om jeg skulle begynne på min neste kakebestilling.
Jeg skal nemlig lage en Thomas tog-kake til uken. Sønnen til ei jeg jobber med fyller år og hun lurte på om jeg kunne lage en kake til henne. Så det må jeg jo kunne klare!
Det blir en flat kake så det er jo selve pyntingen som tar tid ;)

Men! Jeg droppet å lage bunnen, for mannebeinet og jeg fant ut at i kveld skal vi lage hamburgere med tilbehør og ALT fra bunnen av! Nam nam nam!!! Gleder meg max allerde! :)
Jeg kan legge ut oppskrifter og bilder senere dersom noen vil se?

Ha en fantastisk flott lørdag hvor enn du er i verden og uansett hvilket vær du har! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)