lørdag 30. juli 2011

Minicupcakes med blomster.


I dag hadde jeg lyst å ha med noe snacks på kveldsvakt. Og da fant jeg frem en pakke med minicupcakes jeg hadde i frysen. Jeg hadde også MMF igjen fra bursdagen min, så da var det bare å farge noe av den rosa og kjøre på! :)

Jeg hadde tenkt å ha smørkrem under MMFen, men det droppet jeg pga tidsmangel. Jeg brukte spiselig lim til å få tingene til å henge fast. 

Se fine fine cupcakesboksen jeg fikk til bursdagen da!! Det er plass til 36 stykker i den, oooh lykke!! :) :)

 I dag hadde jeg bare to av brettene i boksen, men det er altså tre brett som hører til den.
I bakgrunnen står noen av blomstene og gavene jeg fikk forrige lørdag. Det var så mye fint at jeg har det fremme enda, hehe!!!
 En liten blomsternam på en varm sommerdag!

Enjoy! :) :) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)