fredag 8. juli 2011

Thomas toget-kake



En kollega av meg lurte på om jeg kunne lage en Thomas toget- kake til sønnens hennes bursdag. Det burde jo ikke være noe problem det! Svaret jeg i god tro! :)

Lite ante jeg at jeg skulle blidausjuk og kreftesløs dagene før kaken skulle leveres. Takk og lov at det ikke var smittsomt! Men likevel, det var utrolig tungt å dekorere kaken i den formen. Ville egentlig dekorert den på nytt siden kremen begynte å melte å fort pga varmen, men det var det ikke tid til :(
Men kollegaen min var i alle fall fornøyd med den, så da spiller det egentlig ingen trille hva jeg syntes ;)

Kaken er sjokoladekake etter ønske fra kollegaen min og jeg har brukt kremet topping oppå kaken.

( Toget ser litt sinna ut på bildet, men det er bare pga vinkelen jeg haste-tok bildet, hehehhe!!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)