tirsdag 12. juli 2011

Tidlig bursdagsgave! :)



I dag fikk jeg bursdagsgaven min fra mamma og stefaren min siden de er bortreist på selve dagen min.
Jeg fikk blandt annet en mini cupcake maker!!!!!!!!!!!!! Så utrolig stilig! Jeg ble så kjempefornøyd! :) :)

De tok med seg storejenta på hytta og skulle etter planen levere henne i kveld. Og da sa jeg at de skulle få cupcakes, hehe!! Men så skal hun sove over hos de, så da får de heller smake i morgen.

For JEG klarte jo IKKE å vente helt til i morgen med å teste denne ut, heheheh!!!
Så nå har jeg holdt på i en del timer og bare kost meg. Det går jo så lett! 5-7 minutt så er de jo ferdige, badabing!

Jeg har brukt min muffinsoppskrift og lagde dobbel porsjon. DET ble mange mini det, oh hoi!!! Men skal ikke pynte de før i morgen da, så dere får ikke se de pyntet før den tid ;) Jeg måtte bare skryte litt av gaven min, juhuu!!! :) :)


4 kommentarer:

  1. Så stilig da. :) Sånn vil jeg også haaa..

    SvarSlett
  2. whoa, kult! aldri sett før :D kan jo masseprodusere nå jo :) hvor lang tid tar det å steke?
    -irene

    SvarSlett
  3. Nancy: vet ikke hvor de har kjøpt den, men går nok an å google :)
    Irene: var masseprod i dag ja. Ble nok nærmere 60 eller mer, hehe! Steketiden var 5-7 minutt bare! :)

    SvarSlett
  4. Kult! Sånnen vil eg og ha! Men den finns isje på google! :-( Hilsen Snickers

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)